Bermula Hari Baru..


Peh...letih giler keje semlam... dah mcm superman dah...zooommmm sane...zooommm sini.... Buat keje untuk MAS memang meletihkan.. mase wat FIREFLY dulu x de la letih mcm nie...nie x..sampai keje,letak beg, sarung vest pastu kuar dah x balik2 opis da...
ade je keje kene buat...grrrr...memang meletihkan....tp x pela..tu periuk nasi aku.. lagipun mane ade keje x letih...huhu...pape pun aku hepi sbb smalam dah berakhir... walaupun lenguh2 badan dibuatnye... tp on9 tetap on9..huhu..nie je mase ade nak on9.. so layan jelah...pape pun hari yang sebelum nye dah pun berlalu...hari baru dah pun bermula...arini aku keje kol 4 ptg...hehe..leyh relek skit...ade jugak yang suwuh aku call up pagi nie...giler pe...baru jejak kaki kat umah dah nak g keje balik... baik aku tdo kat umah...buat keje cm org giler tp bayar skit je...hahaha..(demands skit..) k laaa...ckup lah nie..daaaaaa....