hahaha....lawak...hehe..yeke??aku jeles ke??

haha... arini aku terniat nak tgk somebody nye bl**... haha,.. x sangka sudah bersayang2 pula... haih...macam2 hal laaaaaaaa... haha... ntah la nak kate lawak, sikit la.. nak kate jeles, pun ade.. haha.. pape pon bagus la... nampak nye die dah dapat lupekan aku.... xdela angau lagi.. aku je plak... yang terkontang kanting sorg2... hahaha....kecian aku.... tp mcm mane pon aku doakan semoga bahagia... sbb Allah akan kurniakan yg lebih baik pada aku..(wahlal aku mcm x baik pown..) hihihi... hish...sudah2..jgn cite lagi...ermm esok keje pagi... hari selase aku ade interview..kat majlis perbandaran nilai.. harap2 sume oke la... nak cari keje tetap... leh bantu family aku... dah la aku asyik kene hine je... mentang2 keje jusco je... tau la gaji x seberape... tp x payah la hine aku mcm skali... errrggg. lantak ko la... baik aku tido... k laa...daaa...